Wednesday, April 21, 2010

Amber

Biasanya warna kuning keemasan, tetapi juga boleh dijumpai dalam nuansa putih susu, merah-oren, abu-abu, hitam dan sangat jarang ungu. Amber mengurangkan stress – dikenali sebagai batu bahagia.Amber mempromosikan kemenangan dan kejayaan.membantu memberikan tidak rawatan, disposisi cerah.boleh menukar tenaga negatif menjadi tenaga positif juga membantu menundukkan pembangkang.

Amber adalah simbol dari keberanian di timur jauh.Ia digunakan sebagai batu permata perlindungan bagi pengembara di zaman purba. Boleh diletakkan di bilik mandi anda untuk membantu meningkatkan rasa tenang. Amber bagus untuk menyeimbangkan chakra dan menyingkirkan tenaga yang tersumbat. Amber adalah baik untuk pentanahan atau membantu menyambung dengan bidang fizikal. Ia memancarkan tenaga yang menenangkan.

Amber bagus untuk merawat masalah seperti masalah jantung, sakit kepala dan arthritis, limpa, pundi kencing, perut, ginjal, masalah perhubungan, masalah bayi yang baru tumbuh gigi, serta membantu tubuh untuk sembuh dengan sendiri nya.





Programme & Cleansing : RM30.00
- Kesihatan
- Kasih Sayang

No comments:

Post a Comment